توقیف ۵ شناور و محموله بزرگ کالای ممنوعه در آب‌های بندرعباس معتمدیان: برخی مدارس استان تهران سه شیفته هستند علت مرگ جوان ایرانی در آفریقای جنوبی چه بود؟ ماجرای همه‌گیری ویروس جدید در قم چیست؟ / توضیحات دانشگاه علوم پزشکی پیدا شدن ۷۴ جسد در مخزن سد کرج حقیقت داشت؟ نحوه مراحل گزینش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ماجرای فوت دانشجوی دانشگاه شیراز در خوابگاه چه بود؟ رأی محکومیت شبنم نعمت زاده به ۲۰ سال حبس نقض شده است تغییرات در دریافتی معلمان؛ شمول کسور بازنشستگی فرهنگیان اعلام شد نحوه فعالیت مدارس خوزستان اعلام شد هشدار هواشناسی به این مناطق تهران / پیش بینی وضعیت جوی ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ماجرای صدور کارت‌های صلیب سرخ، کهنه سربازان، معیشت و غرامت برای آزادگان چیست؟ تونل توحید ساعاتی دیگر مسدود می‌شود ۳۰۳ هزار سایت قمار مسدود شدند استانداری تهران: خروج بیش از ۴۷۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز از ایران، موجب آزادسازی ۳ هزار کلاس درس شده بزرگ‌ترین محموله مخدر شیشه در جنوب شرق کشور زمین گیر شد

نحوه برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم از زبان حاجی میرزایی

وزیر آموزش و پرورش یکبار دیگر تأکید کرد که امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 02
کد خبر: ۸۶۲۱۶

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان اظهار کرد: از نظر قانونی موظف هستیم در دو پایه نهم و دوازدهم امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنیم تا حقوق دانش آموزان رعایت شود؛ امتحانات پایه نهم در هدایت تحصیلی دانش آموزان و امتحانات پایه دوازدهم در پذیرش دانشگاه‌ها تأثیرگذار است بنابرای باید مطمئن و بی دغدغه باشد.

 

وی افزود: به خانواده‌های نگران اطمینان می‌دهم که بدون هماهنگی با ستاد ملی کرونا اقدامی نخواهیم کرد و هر اقدام برای برگزاری امتحانات با هماهنگی آنهاست، اگر در زمان مدنظر شرایط شیوع کرونا و مدیریت فضای سلامت جامعه خوب باشد امتحانات را برگزار می‌کنیم اما اگر شرایط بیماری شدت پیدا کند ممکن است در زمان برگزاری امتحانات تجدیدنظر می‌کنیم.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون برنامه این است بعد از عید فطر آزمون‌ها در همه پایه‌های تحصیلی آغاز و تا قبل از 28 خرداد که روز برگزاری انتخابات است به پایان برسد اگر با مشکل مواجه شدیم و مسئولان بهداشتی محدودیت‌هایی را اعمال کردند متناسب با آن محدودیت‌ها ممکن است در تصمیمات ما تغییراتی ایجاد شود.

 

حاجی میرزایی در شبکه آموزش با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم محرومیت از اینترنت و اقتصاد موجب محرومیت از آموختن شود، متذکر شد: مهمترین دستاورد دوره کرونا این بود که امکانی فراهم شد تا محدودیت آموزشی در جامعه تشدید نشود، بدترین شکل بی عدالتی، محرومیت آموزشی است و نقطه عزیمت به سایر بی عدالتی‌ها است. بسیاری از افراد تحصیلکرده مناطق محروم توانستند شرایط زندگی خود را تعییر دهند بنابراین آموزش می‌تواند شرایط زندگی انسان‌ها را بهبود بخشد، در دوره کرونا این موضوع در معرض خطر بود اما با ابزارهایی همچون آموزش تلویویزنی و شاد این خطر کمتر شد./ تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار